24 mai 2010

L'Art, La liberté, la solitude.

Sculpture
Barbie :/
Mask
Barbie again! :O WHAT DO THEY HAVE AGAINST HER!?





Barooque
Ouaip, ça y est, j'ai fait ma p'tite rebelle, je me suis balladée dans les classes vides pendant les intercours. :) Et pas n'importe lesquelles, les classes d'art! wouhouu! Je suis même rentrée dans celle où je n'ai pas cours! (Là où j'avais cours l'an dernier), et ouah, j'en ai vu des projets bizarres. :) Certains inspirés d'un génocide de Barbie, un autre par le film LE MASK, un autre par une sculpture sûrement. bref, j'ai ai vu des choses. Et pour aggraver mon cas, j'ai pris des photos. Enfin, mon amie rebeelle en a pris!
eheh
I Loove rebelle attitude
Yep, that's it, I acted like a rebel, I went in the empty classrooms during the break. :) And not only classes, ART CLASSES woohoooo! I even went in the classes where I don't have a lesson. (Where I was last year), and, omg, I saw a lot of W-E-I-R-D projects, some inspired by a Barbie genocide,one by the Mask (movie), another by a sculpture probably, anyways, i saw a lot. To make my case worse, I actually took pictures! well, my rebel friend took them. :)
ehhe
I LOVE rebel attitude

Top: abercrombie and fitch
Shorts: Comptoir des cotonniers

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire