3 mars 2010

Tourists in London




Salut les gens :) . Aloors, voilà à peu près ce que ça donne quand je me mets à prendre des photos un peu partout. Voilà, j'ai fait une petite virée chez Blue Bird, et j'ai pris en photo des vernis à ongles... et d'autres trucs assez aléatoires. Il me semble que je porte une Jupe American Apparel, un T-shirt Zadig et Voltaire, une doudoune Moncler, des santiags, un cardigan Zadig et Voltaire et un collier Accessorize.
Ps: Excusez-moi, je n'ai pas de photos des pieds à la tête... :/

Hello People of the world. :) Soo, this is how it looks whn I start taking pictures of everything... Weird... oh well :) Yeah, so i went to Blue Bird aaand, yeah I took picture RAANDOOM stuff :) i Like Random. I think I'm wearing an American Apparel skirt, a Zadig and Voltaire Tee and jumper, a Moncler coat, cowboy boots <3>
ps: Soorryy, no photos from feet to head... :/

5 commentaires:

  1. HAHAHAHAHAHA I like ur glasses but anyway don't u think u shoul add more stuff and publish more pictures of you I mean you've got TONS from your Photoshoot, right?!?

    RépondreSupprimer
  2. I agree Julia, more pics more posts!

    RépondreSupprimer
  3. It was nina actually,please, like sign your posts :)

    RépondreSupprimer